2.3.08

Blog Roku 2007 - Podziękowania!

Dziękuję wszystkim którzy oddali głos na mojego bloga w konkursie BLOG ROKU 2007. Wysłaliście 178 sms’ów i zająłem 2 miejsce w II etapie. Dzięki temu mój blog został wybrany przed jurora kategorii Łukasza Trzcińskiego jako jeden z trzech najlepszych fotoblogów do wielkiego finału. W finale nic nie zdobyłem ale i tak cieszę się że zostałem doceniony przez jednego z najlepszych fotografów reporterów. PS. Przepraszam że tak późno, ale zawsze lepiej późno niż wcale.

6 comments:

chris chisu said...

Good shots.

M. said...

Cała przyjemności po naszej (czyli oglądaczy i podziwiaczy)stronie. Od Twojego bloga rozpoczynam każdy mój dzień. Pozdrawiam ciepło i życzę Tobie i sobie również nowych ciekawych fotografii.

dobosch said...

Gratulacje

sikor said...

To raczej my powinniśmy podziękować Ci za tak wspaniałe zdjęcia.
Cieszę się, że nasze smsy w jakimś skromnym stopniu pomogły Ci wejść do finału.
Trzymaj tak dalej a ten rok na 100% zwieńczysz pierwszym miejscem.

hereinmyhead said...

gratulacje!

j.u, said...

congrats