30.7.09

In Public Submissions

9 comments:

Kobbal said...

Nie mogłem nie spróbować :)

PrzemekSikora.com said...

fajnie Ci to wyszło!

pawdidi said...

i co? i co? i co? przyjęty?

Kobbal said...

Niestety nie, bardzo miło ale jednak odmówili, pisząc "your work it isn't a good fit for IP at this time" . pawdidi - jak oceniasz wybór 10 zdjęć?

bawgaj said...

bardzo ładne foty ;)
mi napisali to samo ;P

pawdidi said...

moje typy to 1,2,5. reszta niestety tylko przeciętna, ale nie zła.

michał kobielski said...

trzecie z tej serii bardzo mi podchodzi

Nightingale said...

Witam:)zajrzałam przypadkiem i przykuła mnie ostatnia fotografia, jest w niej coś bliżej nieokreślonego niby zwykły kawałek podwórka, śmietnik... hmm a jednak ma coś w sobie... Tak na moje artystyczne oko:)do każdego przemawia coś innego:P

Yaro said...

Fajna seria...